Наукова періодика України | Вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут" | ||
Мігалуш А. О. Світові стратегії інклюзивної освіти для дітей з особливими потребами: соціально-історичний аспект / А. О. Мігалуш // Вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". Політологія. Соціологія. Право. - 2013. - № 1. - С. 75-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKPI_soc_2013_1_14 Розглянуто порівняльний аналіз стратегій розвитку інклюзивної освіти для дітей з особливими потребами в різних країнах світу. Систематизовано дані на основі виділення факторів, що стимулюють формування нової освітньої політики щодо інвалідів. Визначено плюси та мінуси природного та законодавчого шляхів розвитку інклюзії. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Мігалуш А. О. Світові стратегії інклюзивної освіти для дітей з особливими потребами: соціально-історичний аспект / А. О. Мігалуш // Вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". Політологія. Соціологія. Право. - 2013. - № 1. - С. 75-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKPI_soc_2013_1_14. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |