Наукова періодика України Вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут"


Слушаєнко В. Є. 
Слоган як інструмент соціальної реклами / В. Є. Слушаєнко, М. П. Сєрик // Вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". Політологія. Соціологія. Право. - 2012. - № 3. - С. 118-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKPI_soc_2012_3_22
Розглянуто деякі проблеми розвитку соціальної реклами в Україні та світі, підвищення її ефективності у вирішенні багатьох нагальних потреб сучасного суспільства: алкоголізм, наркоманія, СНІД, тютюнокуріння, насильство у сім'ї тощо. Особливу увагу приділено аналізу місця і ролі слоганів у соціальній рекламі. Оскільки саме вони, на думку фахівців, є дієвим засобом підсилення впливу на конкретну людину, споживача соціальної реклами, та суттєво допомагають досягти бажаного ефекту.
  Повний текст PDF - 67.617 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Слушаєнко В.
  • Сєрик М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Слушаєнко В. Є. Слоган як інструмент соціальної реклами / В. Є. Слушаєнко, М. П. Сєрик // Вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". Політологія. Соціологія. Право. - 2012. - № 3. - С. 118-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKPI_soc_2012_3_22.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського