Наукова періодика України | Вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут" | ||
Слушаєнко В. Є. Слоган як інструмент соціальної реклами / В. Є. Слушаєнко, М. П. Сєрик // Вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". Політологія. Соціологія. Право. - 2012. - № 3. - С. 118-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKPI_soc_2012_3_22 Розглянуто деякі проблеми розвитку соціальної реклами в Україні та світі, підвищення її ефективності у вирішенні багатьох нагальних потреб сучасного суспільства: алкоголізм, наркоманія, СНІД, тютюнокуріння, насильство у сім'ї тощо. Особливу увагу приділено аналізу місця і ролі слоганів у соціальній рекламі. Оскільки саме вони, на думку фахівців, є дієвим засобом підсилення впливу на конкретну людину, споживача соціальної реклами, та суттєво допомагають досягти бажаного ефекту. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Слушаєнко В. Є. Слоган як інструмент соціальної реклами / В. Є. Слушаєнко, М. П. Сєрик // Вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". Політологія. Соціологія. Право. - 2012. - № 3. - С. 118-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKPI_soc_2012_3_22. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |