Наукова періодика України Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка


Цимбалюк С. О. 
Аналіз факторів формування позитивного бренду роботодавця серед внутрішньої цільової аудиторії / С. О. Цимбалюк // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Економіка. - 2017. - Вип. 1. - С. 41-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_Ekon_2017_1_8
  Повний текст PDF - 341.598 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Цимбалюк С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Цимбалюк С. О. Аналіз факторів формування позитивного бренду роботодавця серед внутрішньої цільової аудиторії / С. О. Цимбалюк // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Економіка. - 2017. - Вип. 1. - С. 41-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_Ekon_2017_1_8.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Цимбалюк Світлана Олексіївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського