Наукова періодика України Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка


Ivokhin E. 
Case Study in Optimal Television Adverts Selection as Knapsack Problem / E. Ivokhin, Barraq Almodars, Kaml Subhi // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Економіка. - 2014. - Вип. 6. - С. 16-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_Ekon_2014_6_5
  Повний текст PDF - 298.197 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Ivokhin E.
  • Almodars B.
  • Subhi K.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Ivokhin E. Case Study in Optimal Television Adverts Selection as Knapsack Problem / E. Ivokhin, Barraq Almodars, Kaml Subhi // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Економіка. - 2014. - Вип. 6. - С. 16-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_Ekon_2014_6_5.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського