Наукова періодика України | Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка | ||
Ivokhin E. Case Study in Optimal Television Adverts Selection as Knapsack Problem / E. Ivokhin, Barraq Almodars, Kaml Subhi // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Економіка. - 2014. - Вип. 6. - С. 16-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_Ekon_2014_6_5 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ivokhin E. Case Study in Optimal Television Adverts Selection as Knapsack Problem / E. Ivokhin, Barraq Almodars, Kaml Subhi // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Економіка. - 2014. - Вип. 6. - С. 16-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_Ekon_2014_6_5. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |