Наукова періодика України | Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка | ||
Пащук Л. Міжнародні системи мерчандайзингу в управлінні поведінкою споживачів / Л. Пащук, О. Комендант // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Економіка. - 2014. - Вип. 10. - С. 57-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_Ekon_2014_10_13 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Пащук Л. Міжнародні системи мерчандайзингу в управлінні поведінкою споживачів / Л. Пащук, О. Комендант // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Економіка. - 2014. - Вип. 10. - С. 57-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_Ekon_2014_10_13.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |