Наукова періодика України Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка


Сабірова А. 
Особливості етапів розробки маркетингової стратегії страхової компанії / А. Сабірова // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Економіка. - 2013. - Вип. 135. - С. 52-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_Ekon_2013_135_18
  Повний текст PDF - 961.557 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Сабірова А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Сабірова А. Особливості етапів розробки маркетингової стратегії страхової компанії / А. Сабірова // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Економіка. - 2013. - Вип. 135. - С. 52-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_Ekon_2013_135_18.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Сабірова Аміна Еркенівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського