Наукова періодика України Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка


Вітренко А. 
Соціально-економічне значення сучасної реклами та рекламної діяльності / А. Вітренко // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Економіка. - 2012. - Вип. 137. - С. 56-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_Ekon_2012_137_16
  Повний текст PDF - 349.852 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Вітренко А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Вітренко А. Соціально-економічне значення сучасної реклами та рекламної діяльності / А. Вітренко // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Економіка. - 2012. - Вип. 137. - С. 56-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_Ekon_2012_137_16.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Вітренко Андрій Олександрович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського