![]() | Наукова періодика України | ![]() | Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка |
Вітренко А. Соціально-економічне значення сучасної реклами та рекламної діяльності / А. Вітренко // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Економіка. - 2012. - Вип. 137. - С. 56-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_Ekon_2012_137_16 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Вітренко А. Соціально-економічне значення сучасної реклами та рекламної діяльності / А. Вітренко // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Економіка. - 2012. - Вип. 137. - С. 56-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_Ekon_2012_137_16.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![]() |
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |