Наукова періодика України | Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка | ||
Бутенко Н. Еволюція розвитку концепцій маркетингу в контексті формування промислового маркетингу / Н. Бутенко // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Економіка. - 2009. - Вип. 115. - С. 37-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_Ekon_2009_115_13 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Бутенко Н. Еволюція розвитку концепцій маркетингу в контексті формування промислового маркетингу / Н. Бутенко // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Економіка. - 2009. - Вип. 115. - С. 37-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_Ekon_2009_115_13.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |