Наукова періодика України Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка


Халковська А. 
Теоретичні засади управління маркетингом емітента / А. Халковська // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Економіка. - 2008. - Вип. 99-100. - С. 106-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_Ekon_2008_99-100_36
  Повний текст PDF - 294.021 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Халковська А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Халковська А. Теоретичні засади управління маркетингом емітента / А. Халковська // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Економіка. - 2008. - Вип. 99-100. - С. 106-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_Ekon_2008_99-100_36.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Халковська Анна Миколаївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського