Наукова періодика України | Україна. Здоров'я нації | ||
Дмитрук О. В. Роль інтернет-маркетингу у формуванні системи громадського здоров'я / О. В. Дмитрук // Україна. Здоров'я нації. - 2017. - № 3. - С. 318-319. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uzn_2017_3_66 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Дмитрук О. В. Роль інтернет-маркетингу у формуванні системи громадського здоров'я / О. В. Дмитрук // Україна. Здоров'я нації. - 2017. - № 3. - С. 318-319. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uzn_2017_3_66. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |