Наукова періодика України Україна. Здоров'я нації


Іваць А. Р. 
Збереження психічного здоров'я дітей у процесі шкільного навчання / А. Р. Іваць, О. П. Романів // Україна. Здоров'я нації. - 2017. - № 3. - С. 119-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uzn_2017_3_22
Мета роботи - окреслити основні проблеми збереження психічного здоров'я учнів у процесі шкільного навчання та запропонувати шляхи профілактики психічних і поведінкових розладів у дітей, що відвідують організовані навчально-виховні колективи. Публікації ВООЗ, присвячені питанням психічного здоров'я, профілактиці психічних захворювань та розладів поведінки. Висновки: за останні роки в усьому світі відмічається значне зростання захворюваності на психічні розлади та розлади поведінки серед дітей шкільного віку. У зв'язку з цим доцільно впроваджувати в навчальних закладах заходи, спрямовані на профілактику та раннє виявлення цих патологій. Це надасть змогу підвищити ефективність навчального процесу, забезпечити гармонійний розвиток особистості та допоможе уникнути розвитку тяжких психічних захворювань у майбутньому.
  Повний текст PDF - 441.426 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Іваць А.
  • Романів О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Іваць А. Р. Збереження психічного здоров'я дітей у процесі шкільного навчання / А. Р. Іваць, О. П. Романів // Україна. Здоров'я нації. - 2017. - № 3. - С. 119-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uzn_2017_3_22.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Романів Олександр Петрович (медичні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського