Наукова періодика України | Україна. Здоров'я нації | ||
Фломін Ю. В. Управління якістю медичної допомоги як важливий аспект менеджменту в охороні здоров’я / Ю. В. Фломін // Україна. Здоров'я нації. - 2012. - № 4. - С. 100-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uzn_2012_4_19 Традиційно якість медичної допомоги оцінюється на підставі структури, процесів і результатів, проте мало відомо про оптимальні процеси при наданні допомоги, а зв'язок між структурою та результатами доволі слабкий. Згідно з теорією управління якістю, існує 8 характеристик якості медичної допомоги: професійна компетентність, доступність, економічна ефективність, особисті взаємини, результативність, безперервність і послідовність, безпечність, зручність. Методологія управління якістю медичної допомоги грунтується на 4 принципах: задоволення потреб зовнішнього та внутрішнього споживача, системний підхід, командна робота та науковий метод. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Фломін Ю. В. Управління якістю медичної допомоги як важливий аспект менеджменту в охороні здоров’я / Ю. В. Фломін // Україна. Здоров'я нації. - 2012. - № 4. - С. 100-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uzn_2012_4_19.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |