Наукова періодика України | Україна. Здоров'я нації | ||
Рудень В. В. Теоретичні мотиви застосування інтерактивної навчальної технології "Розвиток критичного мислення через читання та письмо" як механізм удосконалення якості процесу викладання академічної дисципліни "Соціальна медицина та організація охорони здоров'я" / В. В. Рудень // Україна. Здоров'я нації. - 2010. - № 2. - С. 89-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uzn_2010_2_16 Розкрито теоретичні мотиви застосування інтерактивної навчальної технології "Розвиток критичного мислення через читання та письмо" на кафедрі соціальної медицини та організації охорони здоров'я медичних вузів України як механізм удосконалення якості процесу викладання академічної дисципліни "Соціальна медицина та організація охорони здоров'я" для студентів VI курсу медичних факультетів за лікарськими спеціальностями 7.110101 "Лікувальна справа", 7.110104 "Педіатрія" та 7.110105 "Медико-профілактична справа" в контексті кредитно-модульної системи навчання. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Рудень В. В. Теоретичні мотиви застосування інтерактивної навчальної технології "Розвиток критичного мислення через читання та письмо" як механізм удосконалення якості процесу викладання академічної дисципліни "Соціальна медицина та організація охорони здоров'я" / В. В. Рудень // Україна. Здоров'я нації. - 2010. - № 2. - С. 89-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uzn_2010_2_16.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |