Наукова періодика України Український соціум


Пушкар О. І. 
Методичний підхід до просування послуг на засадах економіки вражень (на прикладі послуг освітньої галузі) / О. І. Пушкар, Ю. Л. Курбатова // Український соціум. - 2017. - № 4. - С. 133-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Usoc_2017_4_13
Запропоновано методичний підхід щодо просування послуг на основі економіки вражень. Доведено, що конкурентні переваги при просуванні послуг має ВНЗ, реклама якого викликає емоції та справляє враження. Проведене емпіричне дослідження дозволило виявити особливості цільової аудиторії, що було враховано при розробці рекомендацій щодо плану просування ВНЗ. Обгрунтовано вибір сукупності інструментів просування послуг з урахуванням 4 сфер вражень: освіти, розваг, соціальної значущості, віртуальної реальності.
  Повний текст PDF - 399.206 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Пушкар О.
  • Курбатова Ю.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Пушкар О. І. Методичний підхід до просування послуг на засадах економіки вражень (на прикладі послуг освітньої галузі) / О. І. Пушкар, Ю. Л. Курбатова // Український соціум. - 2017. - № 4. - С. 133-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Usoc_2017_4_13.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського