Наукова періодика України | Український соціум | ||
Кліменкова А. М. Методика ідентифікації культурних кодів комерційної реклами: розробка та валідизація / А. М. Кліменкова // Український соціум. - 2014. - № 3. - С. 10-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Usoc_2014_3_4 Описано процедуру розробки авторської методики ідентифікації культурних кодів комерційної реклами, побудованої на основі застосування семантичного диференціала. Представлено результати емпіричного дослідження, метою якого була апробація дослідницької методики та підтвердження її валідності. Здійснено ряд процедур, спрямованих на підвищення валідності методики. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Кліменкова А. М. Методика ідентифікації культурних кодів комерційної реклами: розробка та валідизація / А. М. Кліменкова // Український соціум. - 2014. - № 3. - С. 10-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Usoc_2014_3_4.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |