Наукова періодика України Український соціум


Агарков О. А. 
Соціальна реклама як інструмент профілактики негативних явищ в українському суспільстві: регіональний аспект / О. А. Агарков // Український соціум. - 2013. - № 4. - С. 151-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Usoc_2013_4_15
Проведено теоретичний аналіз поняття "соціальна реклама" та основні характеристики соціальної реклами. Надано результати соціологічного дослідження, що стосується теми. Емпірично виділено актуальні соціальні проблеми, які повинні висвітлюватися в соціальній рекламі як інструменті профілактики негативних соціальних явищ в українському суспільстві.
  Повний текст PDF - 470.012 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Агарков О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Агарков О. А. Соціальна реклама як інструмент профілактики негативних явищ в українському суспільстві: регіональний аспект / О. А. Агарков // Український соціум. - 2013. - № 4. - С. 151-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Usoc_2013_4_15.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Агарков Олег Анатолійович (соціологічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського