Наукова періодика України | Український соціум | ||
Агарков О. А. Соціальна реклама як інструмент профілактики негативних явищ в українському суспільстві: регіональний аспект / О. А. Агарков // Український соціум. - 2013. - № 4. - С. 151-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Usoc_2013_4_15 Проведено теоретичний аналіз поняття "соціальна реклама" та основні характеристики соціальної реклами. Надано результати соціологічного дослідження, що стосується теми. Емпірично виділено актуальні соціальні проблеми, які повинні висвітлюватися в соціальній рекламі як інструменті профілактики негативних соціальних явищ в українському суспільстві. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Агарков О. А. Соціальна реклама як інструмент профілактики негативних явищ в українському суспільстві: регіональний аспект / О. А. Агарков // Український соціум. - 2013. - № 4. - С. 151-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Usoc_2013_4_15.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |