Наукова періодика України | Управління розвитком | ||
Кравченко В. В. Інтернет-брендинг і перспективи розвитку інтернет-проектів у діяльності туристичних підприємств / В. В. Кравченко // Управління розвитком. - 2018. - № 2. - С. 80–87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uproz_2018_2_15 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Кравченко В. В. Інтернет-брендинг і перспективи розвитку інтернет-проектів у діяльності туристичних підприємств / В. В. Кравченко // Управління розвитком. - 2018. - № 2. - С. 80–87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uproz_2018_2_15.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |