Наукова періодика України | Управління розвитком | ||
Пасічник І. Ю. Методичний підхід до оцінки ефективності маркетингової стратегії в процесі управління конкурентоспроможністю продукції / І. Ю. Пасічник // Управління розвитком. - 2015. - № 4. - С. 71-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uproz_2015_4_12 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Пасічник І. Ю. Методичний підхід до оцінки ефективності маркетингової стратегії в процесі управління конкурентоспроможністю продукції / І. Ю. Пасічник // Управління розвитком. - 2015. - № 4. - С. 71-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uproz_2015_4_12.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |