Наукова періодика України Управління розвитком


Пасічник І. Ю. 
Науково-методичний підхід до вибору маркетингової стратегії у процесі управління конкурентоспроможністю продукції / І. Ю. Пасічник // Управління розвитком. - 2015. - № 3. - С. 121-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uproz_2015_3_21
  Повний текст PDF - 742.805 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Пасічник І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Пасічник І. Ю. Науково-методичний підхід до вибору маркетингової стратегії у процесі управління конкурентоспроможністю продукції / І. Ю. Пасічник // Управління розвитком. - 2015. - № 3. - С. 121-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uproz_2015_3_21.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Пасічник Інна Юріївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського