Наукова періодика України | Управління розвитком | ||
Пасічник І. Ю. Науково-методичний підхід до вибору маркетингової стратегії у процесі управління конкурентоспроможністю продукції / І. Ю. Пасічник // Управління розвитком. - 2015. - № 3. - С. 121-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uproz_2015_3_21 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Пасічник І. Ю. Науково-методичний підхід до вибору маркетингової стратегії у процесі управління конкурентоспроможністю продукції / І. Ю. Пасічник // Управління розвитком. - 2015. - № 3. - С. 121-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uproz_2015_3_21.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |