Наукова періодика України Управління розвитком


Шевчук А. Ю. 
Особливості концепції інноваційного маркетингу сучасного підприємства / А. Ю. Шевчук // Управління розвитком. - 2014. - № 7. - С. 104-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uproz_2014_7_42
  Повний текст PDF - 341.343 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Шевчук А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Шевчук А. Ю. Особливості концепції інноваційного маркетингу сучасного підприємства / А. Ю. Шевчук // Управління розвитком. - 2014. - № 7. - С. 104-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uproz_2014_7_42.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського