Наукова періодика України Управління розвитком


Осова В. О. 
Методичний підхід до формування бренда підприємства в умовах інноваційно-інвестиційної моделі розвитку економіки України / В. О. Осова // Управління розвитком. - 2014. - № 7. - С. 102-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uproz_2014_7_41
  Повний текст PDF - 349.324 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Осова В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Осова В. О. Методичний підхід до формування бренда підприємства в умовах інноваційно-інвестиційної моделі розвитку економіки України / В. О. Осова // Управління розвитком. - 2014. - № 7. - С. 102-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uproz_2014_7_41.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського