Наукова періодика України Управління розвитком


Мирошниченко О. В. 
Формування іміджу підприємств роздрібної торгівлі / О. В. Мирошниченко // Управління розвитком. - 2014. - № 5. - С. 159-162. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uproz_2014_5_76
  Повний текст PDF - 274.171 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Мирошниченко О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Мирошниченко О. В. Формування іміджу підприємств роздрібної торгівлі / О. В. Мирошниченко // Управління розвитком. - 2014. - № 5. - С. 159-162. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uproz_2014_5_76.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Мирошниченко Олена Вікторівна (економічні науки)
  • Мирошниченко Ольга Володимирівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського