Наукова періодика України | Управління розвитком | ||
Мирошниченко О. В. Формування іміджу підприємств роздрібної торгівлі / О. В. Мирошниченко // Управління розвитком. - 2014. - № 5. - С. 159-162. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uproz_2014_5_76 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Мирошниченко О. В. Формування іміджу підприємств роздрібної торгівлі / О. В. Мирошниченко // Управління розвитком. - 2014. - № 5. - С. 159-162. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uproz_2014_5_76.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |