Наукова періодика України Управління розвитком


Об'єдугіна О. О. 
Інтернет-маркетинг як засіб маркетингових комунікацій / О. О. Об'єдугіна // Управління розвитком. - 2014. - № 5. - С. 9-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uproz_2014_5_6
  Повний текст PDF - 274.65 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Об'єдугіна О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Об'єдугіна О. О. Інтернет-маркетинг як засіб маркетингових комунікацій / О. О. Об'єдугіна // Управління розвитком. - 2014. - № 5. - С. 9-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uproz_2014_5_6.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського