Наукова періодика України Управління розвитком


Підкопай М. О. 
Роль маркетингових досліджень у прийнятті управлінських рішень підприємства / М. О. Підкопай // Управління розвитком. - 2014. - № 5. - С. 58-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uproz_2014_5_28
  Повний текст PDF - 258.795 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Підкопай М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Підкопай М. О. Роль маркетингових досліджень у прийнятті управлінських рішень підприємства / М. О. Підкопай // Управління розвитком. - 2014. - № 5. - С. 58-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uproz_2014_5_28.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського