Наукова періодика України | Управління розвитком | ||
Матвєєва А. С. Сутність та історія формування мережного маркетингу / А. С. Матвєєва // Управління розвитком. - 2014. - № 5. - С. 38-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uproz_2014_5_19 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Матвєєва А. С. Сутність та історія формування мережного маркетингу / А. С. Матвєєва // Управління розвитком. - 2014. - № 5. - С. 38-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uproz_2014_5_19. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |