Наукова періодика України Управління розвитком


Гусаченко К. В. 
Ремаркетинг в Интернете как инструмент эффективного взаимодействия с целевой аудиторией / К. В. Гусаченко // Управління розвитком. - 2014. - № 1. - С. 61-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uproz_2014_1_27
  Повний текст PDF - 362.085 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Гусаченко К.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Гусаченко К. В. Ремаркетинг в Интернете как инструмент эффективного взаимодействия с целевой аудиторией / К. В. Гусаченко // Управління розвитком. - 2014. - № 1. - С. 61-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uproz_2014_1_27.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського