Наукова періодика України Управління розвитком


Ніколаєнко О. С. 
Трендвотчинг – маркетинговий інструмент визначення стратегічних напрямів розвитку підприємства / О. С. Ніколаєнко // Управління розвитком. - 2014. - № 1. - С. 52-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uproz_2014_1_24
  Повний текст PDF - 335.506 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Ніколаєнко О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Ніколаєнко О. С. Трендвотчинг – маркетинговий інструмент визначення стратегічних напрямів розвитку підприємства / О. С. Ніколаєнко // Управління розвитком. - 2014. - № 1. - С. 52-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uproz_2014_1_24.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського