Наукова періодика України | Управління розвитком | ||
Архипова О. С. Роль соціального маркетингу для українського бізнесу / О. С. Архипова // Управління розвитком. - 2014. - № 15. - С. 11-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uproz_2014_15_6 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Архипова О. С. Роль соціального маркетингу для українського бізнесу / О. С. Архипова // Управління розвитком. - 2014. - № 15. - С. 11-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uproz_2014_15_6. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |