Наукова періодика України | Управління розвитком | ||
Нгуен Т. Л. Роль маркетинговых коммуникаций в деятельности предприятия / Т. Л. Нгуен // Управління розвитком. - 2014. - № 15. - С. 44-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uproz_2014_15_22 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Нгуен Т. Л. Роль маркетинговых коммуникаций в деятельности предприятия / Т. Л. Нгуен // Управління розвитком. - 2014. - № 15. - С. 44-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uproz_2014_15_22. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |