Наукова періодика України Управління розвитком


Горниченко А. Р. 
Теоретические основы планирования рекламной кампании / А. Р. Горниченко // Управління розвитком. - 2014. - № 15. - С. 23-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uproz_2014_15_12
  Повний текст PDF - 334.432 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Горниченко А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Горниченко А. Р. Теоретические основы планирования рекламной кампании / А. Р. Горниченко // Управління розвитком. - 2014. - № 15. - С. 23-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uproz_2014_15_12.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського