Наукова періодика України | Управління розвитком | ||
Горниченко А. Р. Теоретические основы планирования рекламной кампании / А. Р. Горниченко // Управління розвитком. - 2014. - № 15. - С. 23-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uproz_2014_15_12 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Горниченко А. Р. Теоретические основы планирования рекламной кампании / А. Р. Горниченко // Управління розвитком. - 2014. - № 15. - С. 23-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uproz_2014_15_12. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |