Наукова періодика України Управління розвитком


Бакатова І. О. 
Формування маркетингової стратегії промислових підприємств України на основі диверсифікації збутових каналів / І. О. Бакатова // Управління розвитком. - 2014. - № 12. - С. 3-4. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uproz_2014_12_3
  Повний текст PDF - 319.213 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Бакатова І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Бакатова І. О. Формування маркетингової стратегії промислових підприємств України на основі диверсифікації збутових каналів / І. О. Бакатова // Управління розвитком. - 2014. - № 12. - С. 3-4. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uproz_2014_12_3.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського