Наукова періодика України Управління розвитком


Voloshko S. 
Pricing Strategy as One of the Key Elements of Marketing Strategy / S. Voloshko // Управління розвитком. - 2013. - № 22. - С. 166-168. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uproz_2013_22_72
  Повний текст PDF - 313.305 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Voloshko S.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Voloshko S. Pricing Strategy as One of the Key Elements of Marketing Strategy / S. Voloshko // Управління розвитком. - 2013. - № 22. - С. 166-168. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uproz_2013_22_72.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського