Наукова періодика України | Управління розвитком | ||
Маклакова М. Г. Організація маркетингової діяльності підприємства в умовах кризи / М. Г. Маклакова // Управління розвитком. - 2013. - № 22. - С. 152-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uproz_2013_22_63 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Маклакова М. Г. Організація маркетингової діяльності підприємства в умовах кризи / М. Г. Маклакова // Управління розвитком. - 2013. - № 22. - С. 152-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uproz_2013_22_63. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |