Наукова періодика України Управління розвитком


Podzyegun K. 
Using the Focus Group in Marketing Research / K. Podzyegun // Управління розвитком. - 2013. - № 18. - С. 167-169. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uproz_2013_18_70
  Повний текст PDF - 259.161 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Podzyegun K.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Podzyegun K. Using the Focus Group in Marketing Research / K. Podzyegun // Управління розвитком. - 2013. - № 18. - С. 167-169. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uproz_2013_18_70.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського