Наукова періодика України | Управління розвитком | ||
Podzyegun K. Using the Focus Group in Marketing Research / K. Podzyegun // Управління розвитком. - 2013. - № 18. - С. 167-169. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uproz_2013_18_70 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Podzyegun K. Using the Focus Group in Marketing Research / K. Podzyegun // Управління розвитком. - 2013. - № 18. - С. 167-169. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uproz_2013_18_70. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |