Наукова періодика України | Управління розвитком | ||
Сагайдакова О. С. Влияние рекламы на подсознание потребителя при выборе товаров и услуг / О. С. Сагайдакова // Управління розвитком. - 2013. - № 16. - С. 53-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uproz_2013_16_23 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Сагайдакова О. С. Влияние рекламы на подсознание потребителя при выборе товаров и услуг / О. С. Сагайдакова // Управління розвитком. - 2013. - № 16. - С. 53-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uproz_2013_16_23. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |