Наукова періодика України Управління розвитком


Сагайдакова О. С. 
Влияние рекламы на подсознание потребителя при выборе товаров и услуг / О. С. Сагайдакова // Управління розвитком. - 2013. - № 16. - С. 53-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uproz_2013_16_23
  Повний текст PDF - 284.917 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Сагайдакова О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Сагайдакова О. С. Влияние рекламы на подсознание потребителя при выборе товаров и услуг / О. С. Сагайдакова // Управління розвитком. - 2013. - № 16. - С. 53-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uproz_2013_16_23.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського