Наукова періодика України Управління розвитком


Худокормова А. О. 
Сленг як мовний засіб формування рекламного міфу / А. О. Худокормова // Управління розвитком. - 2013. - № 15. - С. 30-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uproz_2013_15_17
  Повний текст PDF - 252.514 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Худокормова А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Худокормова А. О. Сленг як мовний засіб формування рекламного міфу / А. О. Худокормова // Управління розвитком. - 2013. - № 15. - С. 30-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uproz_2013_15_17.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського