Наукова періодика України Управління розвитком


Орленко Т. И. 
QR-код – новый маркетинговый инструмент / Т. И. Орленко // Управління розвитком. - 2013. - № 14. - С. 90-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uproz_2013_14_37
  Повний текст PDF - 289.822 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Орленко Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Орленко Т. И. QR-код – новый маркетинговый инструмент / Т. И. Орленко // Управління розвитком. - 2013. - № 14. - С. 90-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uproz_2013_14_37.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського