Наукова періодика України | Управління розвитком | ||
Орленко Т. И. QR-код – новый маркетинговый инструмент / Т. И. Орленко // Управління розвитком. - 2013. - № 14. - С. 90-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uproz_2013_14_37 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Орленко Т. И. QR-код – новый маркетинговый инструмент / Т. И. Орленко // Управління розвитком. - 2013. - № 14. - С. 90-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uproz_2013_14_37. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |