Наукова періодика України Управління розвитком


Obernikhina O. 
Business-to-Business Marketing and New Media: Specifics, Challenges and Perspectives / O. Obernikhina // Управління розвитком. - 2013. - № 13. - С. 163-166. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uproz_2013_13_69
  Повний текст PDF - 349.363 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Obernikhina O.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Obernikhina O. Business-to-Business Marketing and New Media: Specifics, Challenges and Perspectives / O. Obernikhina // Управління розвитком. - 2013. - № 13. - С. 163-166. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uproz_2013_13_69.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського