Наукова періодика України Управління розвитком


Величко А. А. 
Методичні підходи до оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємства / А. А. Величко // Управління розвитком. - 2013. - № 12. - С. 158-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uproz_2013_12_71
  Повний текст PDF - 330.08 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Величко А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Величко А. А. Методичні підходи до оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємства / А. А. Величко // Управління розвитком. - 2013. - № 12. - С. 158-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uproz_2013_12_71.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського