Наукова періодика України | Українська полоністика | ||
Генсяк Л. Освітній вимір функціонування медіа. Приклад "Радіо Ватикану" / Л. Генсяк // Українська полоністика. - 2018. - Вип. 15. - С. 110-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Up_2018_15_14 Це опрацювання здійснює спробу аналізу проблематики медіа в освітній перспективі. Воно вказує на два основні виміри: педагогіку медіа, завданням якої є підготовка людини до свідомого користування засобами соціального мовлення, та медіаосвіта, яка навчає послуговуватися ними в щоденному житті. Важливим є внесення цих вимірів в окреслену аксіологічну систему. Щоб місія медіа мала сенс, потрібно сконцентрувати її навколо людини, отож основним критерієм є антропоцентризм. Однак якщо в центрі медійної діяльності повинна бути людина, то ключовим освітнім викликом є задоволення її потреби в інформації. У цій праці наводиться приклад "Радіо Ватикану" - радіостанції, яка виконує роль голосу Папи і Католицької Церкви у світі. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Генсяк Л. Освітній вимір функціонування медіа. Приклад "Радіо Ватикану" / Л. Генсяк // Українська полоністика. - 2018. - Вип. 15. - С. 110-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Up_2018_15_14. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |