Наукова періодика України | Українська полоністика | ||
Дубасенюк О. А. Особливості інтегрованого навчання в початковій школі Польщі та роль учителя в умовах освітніх змін / О. А. Дубасенюк // Українська полоністика. - 2017. - Вип. 14. - С. 73-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Up_2017_14_10 Показано особливості інтегрованої освіти в Польщі та необхідність переосмислення професійного профілю вчителя інтегрованого початкового навчання. Науковцями обгрунтовано теорію і практику у сфері інтегрованої освіти в ретроспективному й сучасному контексті. Висвітлено сутність інтегрованого навчання, яке полягає у тому, щоб створити умови для учнів щодо пізнання і розуміння світу. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Дубасенюк О. А. Особливості інтегрованого навчання в початковій школі Польщі та роль учителя в умовах освітніх змін / О. А. Дубасенюк // Українська полоністика. - 2017. - Вип. 14. - С. 73-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Up_2017_14_10. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |