Наукова періодика України | Університетські наукові записки | ||
Романенко К. М. Маркетинг у державному управлінні як складова постіндустріальних трансформацій / К. М. Романенко // Університетські наукові записки. - 2010. - № 1. - С. 203-208. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Unzap_2010_1_38 Проаналізовано можливості застосування маркетингу в державному управлінні. Акцентовано увагу на проблемах ефективності й адаптації маркетингових механізмів до регулювання окремих аспектів ринкових та управлінських реформ. Запропоновано орієнтовну схему організаційної структури системи державного маркетингу зі створенням маркетингової служби при Кабінеті Міністрів, маркетингових галузевих департаментів, регіональних і муніципальних маркетингових управлінь та системи урядових агенцій з надання послуг і координаційних структур для взаємодії маркетингових державних служб і представників суб'єктів національного ринку та нонпрофітного сектору. На основі виокремлення функцій маркетингового управління органів державної влади запропоновано структуру маркетингової служби при Кабінеті Міністрів. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Романенко К. М. Маркетинг у державному управлінні як складова постіндустріальних трансформацій / К. М. Романенко // Університетські наукові записки. - 2010. - № 1. - С. 203-208. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Unzap_2010_1_38.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |