Наукова періодика України | Університетські наукові записки | ||
Митрохіна Ю. П. Організаційні зміни при реалізації маркетингових стратегій управління збутом / Ю. П. Митрохіна // Університетські наукові записки. - 2009. - № 3. - С. 328-332. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Unzap_2009_3_60 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Митрохіна Ю. П. Організаційні зміни при реалізації маркетингових стратегій управління збутом / Ю. П. Митрохіна // Університетські наукові записки. - 2009. - № 3. - С. 328-332. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Unzap_2009_3_60. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |