Наукова періодика України Університетські наукові записки


Гейєр Г. В. 
Фінансова вартість брендів і методи її оцінки / Г. В. Гейєр // Університетські наукові записки. - 2006. - № 3-4. - С. 469-475. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Unzap_2006_3-4_76
  Повний текст PDF - 360.498 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Гейєр Г.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Гейєр Г. В. Фінансова вартість брендів і методи її оцінки / Г. В. Гейєр // Університетські наукові записки. - 2006. - № 3-4. - С. 469-475. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Unzap_2006_3-4_76.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського