Наукова періодика України | Університетські наукові записки | ||
Борзенков С. В. Навчання і переконання в процесі формування лояльності до бренда компанії / С. В. Борзенков // Університетські наукові записки. - 2006. - № 3-4. - С. 439-444. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Unzap_2006_3-4_70 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Борзенков С. В. Навчання і переконання в процесі формування лояльності до бренда компанії / С. В. Борзенков // Університетські наукові записки. - 2006. - № 3-4. - С. 439-444. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Unzap_2006_3-4_70. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |