Наукова періодика України Університетські наукові записки


Борзенков С. В. 
Навчання і переконання в процесі формування лояльності до бренда компанії / С. В. Борзенков // Університетські наукові записки. - 2006. - № 3-4. - С. 439-444. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Unzap_2006_3-4_70
  Повний текст PDF - 462.294 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Борзенков С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Борзенков С. В. Навчання і переконання в процесі формування лояльності до бренда компанії / С. В. Борзенков // Університетські наукові записки. - 2006. - № 3-4. - С. 439-444. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Unzap_2006_3-4_70.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського