Наукова періодика України | Український соціологічний журнал | ||
Шинкаренко O. Інтегровані маркетингові комунікації в електоральному маркетингу / O. Шинкаренко // Український соціологічний журнал. - 2015. - № 1-2. - С. 61-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ukrsocj_2015_1-2_10 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Шинкаренко O. Інтегровані маркетингові комунікації в електоральному маркетингу / O. Шинкаренко // Український соціологічний журнал. - 2015. - № 1-2. - С. 61-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ukrsocj_2015_1-2_10. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |