Наукова періодика України Українознавство


Гулай А. 
Історичний контент навчально-методичних матеріалів з української мови в часописі "Дивослово" / А. Гулай // Українознавство. - 2013. - № 2. - С. 71-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ukr_2013_2_15
На прикладі презентації навчально-методичних матеріалів з української мови проаналізовано історичний контент науково-методичного журналу "Дивосвіт", який представлений такими видами матеріалів: історія української мови, історія українського письменства, націєтворчі особистості в історії України. Досліджено статті рубрик "Особистісно-зорієнтоване навчання", "Дидактична скарбничка", "Компетентністне навчання", "Презентація навчального закладу", "Робітня вчителя-словесника". Зроблено класифікацію статей за дидактичним підходом, методичним наповненням змісту навчальних предметів, позакласними заходами. Обґрунтовано тезу щодо актуальності використання навчальних матеріалів історичної спрямованості на уроках з української мови для всебічного розвитку особистості.На примере презентации учебно-методических материалов по украинскому языку проанализирован исторический контент научно-методического журнала "Дивосвит", представленный такими видами материалов: история украинского языка, история украинской литературы, творческие личности в истории Украины. Исследованы статьи рубрики "Личностно-ориентированное обучение", "Дидактическая копилка", "Компетентностное обучение", "Презентация учебного заведения", "Мастерская учителя-словесника". Рассмотрена классификация статей по дидактической направленности, методическому наполнению содержания учебных предметов, внеклассным мероприятиям. Обоснован тезис об актуальности использования учебных материалов исторической направленности на уроках украинского языка для всестороннего развития личности.The article views informative filling of scientific-methodological periodical “Dyvoslovo”. AN attempt is made to analyze historical content on the example of Ukrainian language educational-methodological materials. Articles of “Ukrainian language and literature teaching methodology” rubric are researched. Finalized material is divided into such groups: lessons elaboration, methodological recommendations for language teachers, out-of-school activities. Statistic analysis is applied in the study of Ukrainian language educational-methodological historical content materials usage during the Ukrainian language lessons for universal development of a personality.
  Повний текст PDF - 121.806 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Гулай А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Гулай А. Історичний контент навчально-методичних матеріалів з української мови в часописі "Дивослово" / А. Гулай // Українознавство. - 2013. - № 2. - С. 71-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ukr_2013_2_15.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського