Наукова періодика України | Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку | ||
Хлистун О. С. Принципи сценічного перевтілення актора / О. С. Хлистун // Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. Мистецтвознавство. - 2018. - Вип. 26. - С. 59-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uk_msshr_2018_26_12 Звернено увагу на потребу аналізу принципів та витоків акторського перевтілення, обгрунтування своєрідності акторського емоційного стану в акті сценічного перевтілення. Розкрито ігровий підхід до походження творчого акту перевтілення. З'ясовано, що передумовою акту перевтілення в ролі є усвідомлення та врахування ігрового начала сценічної діяльності актора. Фактор гри і його усвідомлення уможливлює користуватися акторові наслідуванням зовнішніх ознак персонажа, залишаючись при цьому у тому психоемоційному стані, який зумовило наслідування. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Хлистун О. С. Принципи сценічного перевтілення актора / О. С. Хлистун // Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. Мистецтвознавство. - 2018. - Вип. 26. - С. 59-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uk_msshr_2018_26_12.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |