Наукова періодика України | Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку | ||
Сілко Г. Г. Напрями дослідження феномена реклами / Г. Г. Сілко // Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. - 2009. - Вип. 15(2). - С. 136-141. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uk_msshr_2009_15%282%29__25 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Сілко Г. Г. Напрями дослідження феномена реклами / Г. Г. Сілко // Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. - 2009. - Вип. 15(2). - С. 136-141. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uk_msshr_2009_15(2)__25. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |