Наукова періодика України Управління, економіка та забезпечення якості в фармації


Півень О. П. 
Методика визначення лояльності клієнтів до аптечного закладу на основі комплексної оцінки якості обслуговування / О. П. Півень, І. В. Ткаченко, О. В. Шуванова // Управління, економіка та забезпечення якості в фармації. - 2017. - № 4. - С. 67-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uezyaf_2017_4_11
  Повний текст PDF - 373.53 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Півень О.
  • Ткаченко І.
  • Шуванова О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Півень О. П. Методика визначення лояльності клієнтів до аптечного закладу на основі комплексної оцінки якості обслуговування / О. П. Півень, І. В. Ткаченко, О. В. Шуванова // Управління, економіка та забезпечення якості в фармації. - 2017. - № 4. - С. 67-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uezyaf_2017_4_11.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Півень Олена Петрівна (фармацевтичні науки)
  • Ткаченко Ірина Валер'янівна (фармацевтичні науки)
  • Ткаченко Ірина Віталіївна (економічні науки)
  • Шуванова Олена Володимирівна (фармацевтичні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського